I'm baaaack!

Njae...inte så värst... ville bara titta in o säga hej o tala om att jag fortfarande lever! Har hänt en hel del sen sist... Folk har gjort slut, folk har fått barn, jag har fyllt 25 o.s.v Den största förändringen är väl att jag just nu sitter i min egna lägenhet! Mmm, mysigt är de!
Trivs som fisken i vattnet..

Annars är det jobb som gäller just nu...

Får se när det skrivs nåt nästa gång... men de lär väl bli nån bättre uppdatering kan ja tro! ska gå å sova nu! Höres

Over & out pöss


Kommentarer
Postat av: Linnéa Kjellberg

Hej! det här kommer låta jätte konstigt men ah. du kommer förstå sen! jag är en gammal vän till Rouzbeh, vi tappade kontakten av någon anledning. nu har jag hur länge som helst försökt hitta honom på internet men utan resultat. sen av någon anledning gled jag in på din blogg och såg att du känner honom :O!!!!! såg honom på någon av dina bilder och jag bara MEN DET ÄR JU ROUZBEH!!! därav att jag skriver till dig. hur får jag tag på honom? facebook eller något? vill så jätte gärna ha kontakt med honom igen! du kan väl svara mig på min mail? :) skulle bli så tacksam!!!! mvh linnea ([email protected])

2011-02-05 @ 22:36:54
URL: http://nattstad.se/neanlk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0