Tonight´s the night...

Helu, här kommer ännu en ensam rapport från en förskola nånstanns i Jarseskogarna! Ja, jag sitter än en gång själv utan barn på morgonkvisten....Men det är rätt mysigt tycker jag. Snart kommer dom små liven rusandes in genom dörren och då får både dom och jag käka frulle! Hur mysigt som helst...

Sitter o längtar lite inför kvällen åxå... Ikväll ska jag gå å kolla på Megnus Betnér med Lisa! Hur kul som helst ska de bli. Hon bjöd mig på det som tack i förskott för hjälpen med flytten som jag ska hjälpa henne med! Så idag är man rätt nöjd med tillvaron.
Även om det dock verkar bli en av mina klant-dagar så ska inte det få förstöra mitt nöjje inför kvällen. Jag skulle vara snabb och effektiv och ta fram dinkel till dinkelgröten som vi snart ska äta, åsså tappar jag paketet och dinkel fyller köksgolvet....bra start! Var bara att börja sopa, ingen större skada skedd....Men på vägen in hit på kobtoret slog jag i tån nåt så grönjävligt ist....så idag är en dag som jag tänker ta mig försiktigt fram!

Var i helgen som var i sundsvall och hittade stövlar (MED KLACK - WOW) för endast 99 kronor!!! Såld såklart! Dom tänkte jag igår att jag skulle ha på mig ikväll men nu vet jag inte riktigt....om den här dagen är som den är hittills så ska jag nog ha tennisdojjor med kärringbråddar och hjälm kan ja tro! För till hudik SKA jag banne mig ikväll alltså!! Så det så!

Ha de gött nu ska ja ta o göra lite frulle innan barnen kommer! 

Over & out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0