Utlottning!!



Jaa, här har vi ju något för mig! Tänk om man kunde få vinna detta!! Gud va kul... Gå med ni med vettja!
Läs mer på:
www.studioinferno.se  eller  www.lindapaline.se

Idag är väl humöret en aningen bättre...men knappast på topp! Tyvärr...
Va till Käftis idag o kommer nu att få invänta en fin liten faktura på 995 spänn! Fy satan vad dyrt de ska vara!! Ska nog börja fixa mina egna tänder jag....blir ju billigare så! haha

Sen var jag iväg till Nybo och jobbade med en halvt bedövad käft.....jag lät nog förjävla roligt där i början när jag kom och skulle presentera mig (för såklart va de ju första gången åxå, jaa..) och jag började lespa och sluddra...hahaha

Men allt gick väl bra kan jag tycka, har väl inget o klaga på! Kul och se lite nytt....

Men de e ju det här med pangar som cirkulerar mest i mitt huvud just nu alltså.
Hur i helvete ska ja få ihop så jag kan börja leva igen?? Och nån jävla chans att få en lägenhet på dessa slantar kan jag ju se mig i stjärnorna efter!!

Nee....de vore ju kul om man kunde ha ett extraknäck, typ på kvällar eller nån dag i veckan sådär...å bara tjäna lite fickpengar iaf då....men ICKE! Finns inget, inte ens en hundjävel å rasta för pengar finns de....

Men men..ja ska ju inte klaga så länge ja får komma och jobba på dagis lite då o då....antar jag!

Japp, nu har ja ju en anledning till o vänta på alla hjärtans dag åxå då...de e då de lottar ut stylingpaketet.

Over & out pöss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0