Tatueringssjuk! Igen..

Nu undrar jag en sak....ser min blogg cp ut på era datorer som den gör på min?? Bilden är borta o mitt fina röda med... :( Madde som gjort så fint på den här bloggen å nu e de helt knäppt...eller? Här är de så iaf!

VAD JAG VILL TATUERA MIG!!! Igen... abstinens eller nåt kanske haha...
Har mitt motiv klart å allt, ska bara fixa fram 1000 snabba cash nu på stört så sticker ja ner...
Måste allt ta o boka tid me snubben åxå, å de brukar iofs bli nån månad frammåt...så kanske ändårå...hmm

Anywho!
Imöra vettni ska de dansas, men icke jag o mina vänner ånej...vi ska bli antingen "offer" eller"lucky ones" beroende på hur de slutar! 
Det är nämligen dags för ladies night i delsbo imöra...Å karlarna ska strippa, och inte bara liiite heller, utan inpå bara skinnet! Himel eller helvete de återstår och se...
 För ja menar visar de sig att de bara är gubbar o inte alls något ögongodis åker ja tillbaka till ljusdal och återvänder aldrig till delsbo igen!

Spännande!!

Får återkomma med resultat av denna kväll nån gång framöver då...

Nu ska ja städa fy faan
Over & out!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad för motiv ska du tatuera denna gång?? Och var ska den sitta? nyfiken

2010-02-16 @ 19:22:17
Postat av: hellabella

hej, på underarmen tänkte jag denna gång..en stjärna som ja tänkte ha på axeln , men de blir på underarmen för de e sååå snyggt...får ta överarmen nästa gång ist haha

2010-02-17 @ 19:23:28
URL: http://jippipippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0