ja Ä bitter

Ibland hinner verkligheten ikapp en för o bita en i arslet!

Usch va ja e less på att allt ska ha med pengar o göra... Vad jag än tar mig för o ska göra, om jag så bara ska äta, så ska de faan kosta!

Nu e ja trött på å va pank....jaaa jag är väl jämt pank men nu är de faan inte kul längre!!

Jag vill leva ett liv där jag kan leva normalt och göra saker som jag tycker är kul samtidigt som jag får jobba ihop mina pengar själv, jag vill ha en lägenhet, träffa mina vänner och min familj och bara ha det bra! MEN tydligen är det för mycket begärt... de ska ju jävlas lite annars vore de ju inte normalt...eller?

Jag har iofs turen att få jobba ibland och det är jag såå tacksam för....men just nu är det för mycket månad kvar i slutet av mina pengar för att jag ska känna mig glad!

Börjar bli skyldig folk pengar och det är det jag hatar mest av allt med o va fattig...

Undra om man ska gå ner till nåt gathörn på byn o börja hora lite??
Men de e väl för lite trafik här så de skulle ju knappast löna sig de med!
Kanske nån av våra välkända alkisar här i byn skulle komma o "ställa upp".....men de kan väl inte betala med mer än folköl dom jävlarna! Nee usch å fy...


Ska för första gången få jobba på fritids i nybo imöra...de ska ju iaf bli kul....men innan dess ska ja till tandläkarn, fitt-Ivars!!
O de lär ju ÅXÅ kosta multum...suck

Önskar att ja hade nå roligt o säga nu, men är så less på mig själv just nu att de går ju inte o tänka glatt...
Vill träna! - Har inte råd.
Vill åka till gävle och träffa brudarna - har inte råd!
Vill ut i helgen - har inte råd!
Vill spara mina pengar till nåt - har ju för faan inget o spara!!

(Jag hoppas vid mina gudar att mina kära vänner därute som känner mig minns den glada och positiva Helen, som jag egentligen är...
Men det kan ju vara svårt och tro när man läser denna blogg....ja bara klagar! usch )

En positiv sak kan jag meddela!
Ska iväg på nå slags ladies night i Delsbo, av alla ställen på jorden, nästa helg....
Ska bli kul! Strippor o erotiska prylar o allt va de nu va! Skitkul ska de bli hur som helst.. En kväll man kan glömma bort att man är pank för en stund iaf :)

Å snart äre 14 feb vilket betyder alla hjärtans dag för många men för mig är denna dag bara en påminnelse om att man är singel!
Jag vill härmed informera mina få läsare om att eventuella alla hjärtans dags-lyckönskningar kommer att betyda lika mycket för mig som en käftsmäll!!  ;P

Håhå jaja, ännu ett upplyftande meddelande från jarseskogarna som sagt hahahahahaha....

 Nu ska ja kramas med syrrans hund lite....liiite kärlek här i världen finns de ju :D

Over & out!! pöss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-08 @ 00:53:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0