Data- och toafix!

Sitter uppe i köket nu med min stackars lilla sjuka dator....Han har åkt på virus den jäveln! Men som tur var så har man en rätt så datakunnig morbror som jag ringde hit och han fixade det för denna gång...Trodde jag skulle börja gråta när han sa att allt blivit infekterat och inte gick och öppna....
Visst visst, skolaarbetena går bort men dom är klar iaf...Det värsta hade varit om alla mina kort försvann!!! :S Vad i helvete gör man då?? mm, men hur som haver så löste han det där och med alla mina kort i behåll så nu ska jag någon dag sätta mig och lägga över allt på nån skiva! UTIFALL!

Sitter som sagt i köket nu och sneglar ut mot badrummet. Dom håller ju på (sen i mars) och gör om här. Men inte förrän nu börjar man se en antydan till nytt badrum. Härligt. Det ser ut och kunna bli riktigt snyggt faktiskt. Å snart får vi väl in toan så då kan man skita uppe igen!! Va härligt. Å BADA hallelulja!! + Att när allt folk som bor här uppe börjar gå på toa uppe så betyder det att alla vi som bor där nere, dvs. bara JAG, får en eneg toalett! Luktfri!! Men va NAJS!

Imöra blir det Ljusdal efter praktiken. Ska hälsa på Maria när jag ändå har ett busskort att nyttja! Å sen får jag åka hem igen för jag har ju praktik igen på fredag men det gör ingenting...

Jaha, nu ska ja gå ner och dammsuga mitt dammråttiga rum så det luktar fräscht där igen...Har köpt ny doftpåse så nu ska det lukta Tuscan vineyard vad nu det luktar, det får vi allt se.

Over & out
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0