ung och kåt....

Jag gjorde just ett quiz på face...på vilket humör är du idag?
Och jag fick "du är KÅT idag!".......
Jo tack, jag VET det!! Behöver inte påminna mig!! fan...Haha och vadå "idag"?!?! Moawhahaha

Nee de här går inte längre...måste fan ut i helgen.... ;P

Sökes: Villigt engångsskjut till helgen. Du ska va snygg och Jäääävligt uthållig! (och BRA men det säger ju sig självt kan man ju tycka)  

Svar till:
gråhårig kåt jarsejänta! 

Ses på järnvägs på lör!!!


Hahahahahaha, jorrå....visst äre så att man börjar bli lite på krigsstigen nu. Men men va kan man göra..
Ja e ju fortfarande ung iallafall, tänk dom som inte ens har det!


Over & out!
pöss

 


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA... Helen Nilsson, nu jäävlar är det kris!! "Sökes: Villigt engångsskjut till helgen." Hahaha.. Å uthållig ska han vara.. hahaha.. Du är ju inte riktigt frisk;) HAHA!

2009-10-22 @ 23:03:32
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0