Tack o tack!

Tack flickor ni e underbara!
Igår var jag, Linda, Carina och Elin ut på Cheers och käkade. De bjöd mig dom sötisarna...
Men spana in här vad jag fick mer i födelsedagspresent av mina bejbs!!! E in´t den schnygg så säjj?



Satt som en käftsmäll på Karolina Gynning den där!!

Kvällen var kanon.

Idag har jag och Carina suttit hela dagen och försökt plugga. Först käka vi en mastodont-frukost runt 12 tiden hahaha men sen drog vi igång...å nu har vi gjord vårt för denna vecka känns det som....ska läsa lite hemma sen bara. Det här kommer gå bra det känner jag..

Madde kanske ska fixa min blogg så nu framöver kanske den kommer o se lite snyggare ut..fan va naaajs!

Ne...undra om man ska fortsätta projektet förnya-mig-själv-en-aning kanske med lite hårfärgning?? Svart bllir bra det...
Underhåret alltså hahaha

Over & out pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0