Ni är bäst!

Mina vänner är världens bästa vänner....så det så.
Vilken underbar födelsedag jag hade iår igen och som vanligt är det p.g.a mina nära och kära...
Folk i hundratals har skrivit på facebook och grattat, telefonen har gått varm med sms och samtal från alla möjliga - kända och okända! Men tack ska ni ha allihopa! Det värmer och veta att det finns folk där ute som bryr sig om en...
 
På dagen dök släkt upp och käkade lite tårta och jag fick öppna presenter...Jag fick en drinkbok, trisslott utan vinst och queen-skivan och pengar till nya spring-skor =) =) =) Kanon!! + att jag fick en resent från personal på macken nedanför oss...hehehe en triss lott med NÄSTAN en miljonvinst på...men nära skjuter ingen hare. Det typiska var ju såklart också att om jag hade vunnit något överhuvudtagen på den lotten hade jag fått vinsten gånger 10!!! Men men...

Sen vid 6 tiden började folk och ramla in...
Faaan va kul de var... och presenterna här gick lite i ett tema - Playboy och rosa!! Hahahaha Me like..
Hela kvällen var toppen...till och med järnvägs som jag i vanliga fall skulle ha tyckt sög i helgen ,va ändå kul...med tanke på sällskapet!! Och bakismat på öje dagen efter fulländade det hela!
Tack för en till underbar födelsedag allihopa.....muzz muzz

Men en konstig känsla kryper i mig fortfarande...varför är du så...annorlunda på nå vis? Vem är du??


Nu är de andra gången denna höst jag ser vita snöflingor falla ner över ett grått o blött Jarse..

Nu ska jag avlägsna mig från datorn  i spridd ordning...
Over & out

ps. Bilder från kvällen dyker nog upp snart skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0