hå hå ja ja...

Men idag känns de som om man har åkt 500 varv i en tvättmaskin och sen blivit slagen med hammare i huvudet....
Med andra ord känns det som det brukar göra på en söndag efter utgång..

Var alltså ut igår. Helkul, även om planerna man hade gick käpprätt åt helvete....järnvägs var full packat
(de va vi åxå haha) så vi kom ju inte in....men folket som var smart och gick vid 11tiden ifrån oss kom ju såklart in...
Men vi drog på stadt istället och det var helkul det med.Det blev mycket skaka rumpan där inne...FAN va roligt jag hade.
Efter denna kväll va ja helt slut och i vanlig ordning kom jag hem till maria och slocknade först av alla i soffan...
Dagen efter (imorse) vaknade jag med partylinnet fortfarande på och 2 filtar på mig som teza var så snäll och hämta åt mig igår när jag låg och frös....haha men de vart lite varmt på morgonen...
Sen blidde re bakismat för hela slanten!

Ja! Jag måste ju bara kolla....är det normalt att man går fram till en helt främmande människa och ber denne att använda silver schampo? Jag träffa på nån dum-nöt igår som tyckte hon skulle göra mig en tjänst och tala om att jag hade skitfint hår...och efter hon har sagt det så säger fittan: "men du, får jag ge dig ett tips? Använd silvershampo". Och sen gick hon....HAHAHAHA pucko...
Det som var extra roligt med detta var just att jag vill inte ha rååå blondt hår, jag har hellre lite gulare färg på mitt....men hon hade ju såklart det då. hihi idiot! Men jag undar därför hur man kan tycka detta är ok? Att gå fram och berömma en sak för att sedan dissa det.. när man själv ser ut som stryk? hahahah ojojoj


ååååh, jovisst! Jag fick för första gången träffa malles lilla gofisa igår för första gången live....guuud va söt hon är!! Precis som morsan sin :)

Ligger och lyssnar på spotify och tuggar mågodis nu, och kliar mig om armar och ben och nyser så jag håller på bli tokig...Chicka är här och ska vara här någon dag medan syrran och sonny är i stockholm. Syrran ska opereras imöra...de kommer gå bra det!

Nu ska jag bege mig uppåt, i spridd ordning...till vardagsrummet alltså...
Ska kolla på dubbla avsnitt av top model!!

Imöra jobbar jag och sen får vi se vad som händer i veckan...party i gävle vet jag. =)
Jag har ju en hel vecka på mig och ladda upp inför det iaf!


Ok, nu ska ja upp o bänka mig framför tvn med nå gött och sen blire nog en tidig kväll för helen nilsson!

Over & out! pöss

Kommentarer
Postat av: Malle

Jaha så det var därför man inte såg skymten av er resten av kvällen. Trökigt. Men det var roligt så länge det varade =) Det måste vi göra om snart :)

2009-10-26 @ 14:50:27
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0