grattis carina

Idag fyller denna brutta 24 år!!



Buttr....nej, jag menar Carina lilla söta fina! Grattis å HÄPPI BÖRTDAY!!!

Nu har syrran o sonny kommit hem igen....Hon mår lika som innan hon åkte, bara bra alltså!
Väntar på att de ska åka hem o bli överlycklig över mammas o min fina överraskning till dom! Vi var där imorse och städade hela jävla kåken i typ 3 timmar tror ja det tog..
Fan va drygt de var! Men fint blev de...
Skulle ju va bra typiskt om de inte ens lägger märke till städningen när de kommer hem! Hmm...men då jäklar.

Imöra sk jag ta tag i mitt slagfält till rum här nere. Det ser fan ut som om man öppnat dörren och slängt in en handgranat och sen stängt igen dörren igen och aldrig öppnat den sen dess.. Så nu ska de bli ändring på det! Jag blev nämligen hemma imöra ändå...ska ner till gävle på fre ist, då blir de långhelg ist!
Fick för övrigt höra från linda att det är tema turkost på lördag! yey....alltså missförstå mig rätt - jag ääälskar turkost, men hade det varit lila, svart, rosa eller vilken jävla färg som helst hade det inte varit några problem alls....jag äger nämligen inte ETT plagg som är riktigt turkost! Ska kika på nåt linne jag har...hade gärna velat haft jeans i helgen nämligen. Vi får c va de blir.

Nu ska ja säga hejdå till syrran o logga ut ur de här innan datan slocknar...ser att batteriet börjar tunna ut...
Sen ska jag nog fan ta en dusch och sen ännu en het dejt med kudden...
Han är pålitlig han, min kudde! Han finns alltid där och är man arg kan man slå på han.

Nee, nu ska ja dra...

over & out. pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har ju klänningen du fick av oss ju! :)

2009-10-28 @ 21:58:01
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0