tågmöte....

Nu ligger ja på sängen o lyssnar på lite musik...
Mamma har som vanligt paxat tvn för kvällen och det hon kollar på är inge bra! Så då hamnar man här. Syrran är här åxå, vet inte riktigt på vilket humör hon är just nu för hon sitter inne på toa o målar naglarna o pratar i tel...Men ja stannar här så länge jag. Ska väl krypa ner snart o se om man kan sova.
Imöra ska det nämligen bli rätt spännande....Jag och syrran ska gå ner på stationen före 12 o möta upp en gammal barndomsvän och granne till oss. Vi har inte setts på 15 år!!! Hur sjukt är inte det... Fan va spännande det ska bli.....men va fan ska man säga? "Jaha, vad har du gjort de senaste 15 åren då?" eller "nåt nytt?". Klart som fan att nånting har hänt på 15 år!!! När jag pratade med Gustav, som han förresten heter, tidigare på facebook så kom jag in på min minsta syster jenny....Han hade inte ens vetat om att vi fått en till syster genom åren. Hehehe

Åsså ska jag lämna in en bokjävel på bibblan jättediskret imörabitti. Den är 9 dagar sen !!!! Fy fan va böter de blir...och till råga på allt står det folk på kö på den boken...så jag ska bara ta den till bibblan o kasta in den i inkastet....sen drar jag fort som fan därifrån....får se om man får nån fin betalningslapp  sen då.

Ja detta är vad morgondagen har att erbjuda...blir nog bra det!

Over & out..
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0