Men skit vare piss

Nu gör vi ett nytt försök då...
Ja blir så less, hade just skrivit ihop ett nytt lagomt bittert och lagomt glatt blogginlägg, hade till och med redan skrivit Over & out som jag alltid gör i slutet. Men så slutar internet o funka o hela skiten försvinner.....
Typiskt!

Idag har jag varit dutti! (duktig)
Jag har fan jobbat på med det hör förbannade ex-arbetet från halv 11 till typ halv 6 i eftermiddag. Skönt o få saker o ting gjorda... Å sen kommer vi missa några jobbdagar framöver så de e lika bra vi ligger i....kanske vi åxå kan få se ljuset i den där jävla tunneln som alla pratar om snart....

Imöra ska ja jobba på som fan åxå för se blire hemfärd mot Jarse igen och helg. Men tänkte tillägna fredagen om inte med ex-arbete så tänkte ja fixa Herbariumet så mycket som bara går o göra själv....Måste ju försöka hitta tid till det åxå annars. Men gör jag så mycket som möjligt själv nu så kanske jag hinner få klart det till nästa vecka...
Ja ska satsa på det!

Plugg plugg plugg....Det är nog det enda mitt liv består av just nu....känns ju rätt så värdelöst måste ja säga..
Inge riktig tid till kompisar eller familj, inte nå tid längre för jobb, inge pengar, inge kärlek å sånt därtill, ingen träning INGENTING!!! Fan va meningslöst!!

Men de ordnar sig......Annars jävlar ska ni få se en bitterfitta utan dess like det säger jag bara!!

Ska börja ganska snart o försöka ta tag i mitt liv, så fort jag får pengar.....
Så kan man börja träna igen iaf!
OK, nu ska ja umgås lite med min sambo Carina lite =)
Snacka lite skit tror ja!
Over & out
Pöss



Om livet ändå vore så enkelt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0