poletten har sakta börjat ramla ner


Nu först börjar man inse hur lite tid jag har kvar här i min kära lilla lägenhet! Mitt hem! Mitt liv...
Nu har man snart varit stadsjänta i 3 år, gud va tiden har gått fort! Jag vill inte flytta, men samtidigt ska det bli skönt och komma hem till mina nära och kära där uppe....och samtidigt kommer jag lämna många kära här nere....det känns bittert hur man än gör. Men jag får intala mig att detta är för det bästa. För ekonomin(som knappt finns)s skull...
Satt nyss och sorterade igenom 3 års högar med papper och räkningar och allt möjligt skit som man samlat på sig under åren...de var en hel del men nu är den fördigpackad och redo för flytt..skönt...så var det bara att börja frakta hem saker nu då.
Ska ju ränna en hel del till veckan så då blir de lite prylar som försvinner upp till jarse då! Nu är det bara mitt hemska berg av disk som jag ska ta itu med sen är det god natt!!
Shit fan åxå jag måste ju fixa lådor åxå snart...*suck*
Over & Out Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0