Jag och lådorna!

Jahaja....bäst man skriver en rad eller 2 här mitt upp i allt flyttstök medans man fortfarande är gävlebo...
Jag fattar inte va det har gått fort...nu Är det helt tomt på väggar och i fönster...nu syns det verkligen att man snart är utsparkad!
Jag vill inte!! Men samtidigt så vill jag....
Flytta är så jävla tråkigt....fattar inte dom som kan flytta trettioelva hundra gånger och fortfarande tycka det är kul...de e väl inge kul heller...
Mja, jag får allt säga att man har varit rätt duktig ändå...de flesta sakerna är nerpackad....mest sånt som ska användas till fre kvar! Men de får åxå packas ner på fre, sen äre tomt! Jag kommer sakna att bo i denna lägenhet...Jag kommer sakna att bo i GÄVLE...storstan liksom haha
Får välan si....kanske kommer ner om de inte är nå vidare där uppe...vem vet!?

Hade för övrigt lite utflyttningsfest i helgen, på vänners begäran..men de dök ju inte ens upp dom som önskade festen hahaha...men de va skoj med dom som dök upp! Så nu har jag partat klart Gävle för denna gång åxå...najs.

Sitter och tittar på mina tomma fönster och ångrar mig bittert att jag tog ner gardinerna och gardinstängerna redan :S Jag som klagar på att det är för ljust ändå när jag har gardiner....hur ska man sova nu lixom?? ojoj, ja de märks...
Imöra ska ja inte va i skolan förrän 10 ändå....Ja visst ja, vi ÄGDE på redovisningen igår iaf...många har kommenterat den efteråt och den var tydligen bästa redovisningen . . . .hihi najs najs...så går det när man bjuder på sig lite ibland!
Neee, nu ska ja bara plocka lite till för ikväll och sen ska ja poppa lite popcorn o kolla uggly betty och desperate!
Nästa gång vi höres är jag väl hemflyttad antar jag!
Så nu säger jag Over & out för sista gången som GÄVLEBO.....*snyft*
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

jaså du såg mig:P hehe

2009-05-27 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0