Våffeldagen

Men nu jäklar har jag hållit igång heeela dagen! Klockan är nu 21.38 och jag har donat, sprungit och fixat  sen kl 9 imorse! Jösses va ja kommer sova gott inatt!
Började redan vid 7 tiden imorse med att jag inte kunde sova som vanligt....Vad är det för fel på mig nuförtiden?? Jag som älskar att sova till iallafall 10 när jag e ledig...men men
Började läsa lite då och sen har de bara hållit igång....
Var på prommis med Mari på möran åxå innan frullen - härligt!
Svängde sen in på ICA och handla lite mat och frulle! haha
Sen har jag tvättat och städat hela dagen...postat räkningarna och fyllt på mobilen - äntligen!
Var klar med det vid 16.30 ungefär...sen drog jag ner till Linda där vi käka våfflor, de e ju våffeldagen idag!


Wohooo vad fina!
Där var åxå Jannaki och Elin...Vi käka och snacka om det som vi tjejer alltid lyckas komma in på - SEX och killar! Mycket trevligt...
Sen måsta jag vara otrevlig och gå vidare för jag skulle på Korpen och spinna lite. Idag var dt 80 min spinning styrka! Härligt nu efter duschen och allt men då var de fanimej outhärdligt nästan...jag la märke till att jag tog i för mycket i början så det nästan bara blev jobbigt...men sen fick jag ta de liiiite lugnare o då vart de behagligt...
Nu är jag hemma och nyduschad....ska ringa Johanna en sväng och sen läsa ett eller två kapitel till i boken....jag FÅR inte lägga mig innan dess....hur trött jag är blir...vilket jag VET att jag kommer bli...efter den här dan!




Nåt i denna stil hade jag tänkt tatuera mig sen....det står mellan denna (ungefär) eller stjärnor som "rinner" från axelpartiet ner över skulderbladet..Aja, de ser mycket bra ut i skallen på mig iaf...ni får väl se nån dag förhoppningsvis..
Syrran var för övrigt in till Skröder och tog reda på vad min andra tatuering som jag åxå vill ha skulle kosta - en pluttig jävla stjärna för 1500 spänn!!! Fy satan....ne , då slår jag nog på stort med denna eller den andra som jag beskrev nyss ist...lika bra det!

Kommentarer
Postat av: hellabella

Ämen va faan de ska ju va en bild på våfflor där för satan! de e ju därför de sår wohooo vad fina....va dumt de blev nu

2009-03-25 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0