Utpumpad

Men nu jäklar blir de en tidig kväll för helen nilsson.....
Hade ställt klockan på 8 imorse så man kunde hinna klart här hemma innan dagens äventyr men vaknade av att Maria ringde vid 7.45....typiskt....en HEL kvart för tidigt haha
Men de gick bra ändå, för sen for jag iväg o sola med Mariana - skönt va de!
Efter det for jag upp och hade lite tid innan  jag skulle iväg och träna så jag tänkte handla hem lite saker men när jag gick omkring därinne på affärn kunde jag inte komma på vad det var jag skulle handla så jag gick ut igen och for iväg till korpen...
Där gick de superbra...jag gav verkligen gärnet idag känner jag....härligt härligt...och Hanna är verkligen den bästa instruktören åxå tycker jag så de var kul att de va hon vi hade idag!
Sen åkte jag upp och handlade lite iallafall och sen hem o duscha och käka sen lunch....klockan va väl runt 14.30 innan ja var klar!

Nu känner jag mig lite trött! Och fast jag duschade när jag kom hemm känner jag hur det hettar i ansiktet efter solningen...men men...
Pratade nyss med kjell, han hämtade pontus idag så jag behövde inte men han tyckte jag fick komma förbi sen ändå o hälsa på...även om det hade varit kul så känner jag att jag läre läsa en del...jag ska va klar med 2 böcker på ons...och jag är INTE klar på lååånga vägar! Och nå läsning blir de väl inte i helgen heller kan jag tro..
Imöra kommer lisa och stannar till på sön och sen på mån åker jag till järvsö och stannar till på ons...
Fan va ja ränner...
nee, funderar på en liten tupplur kanske.....borde ju läsa men jag har gjort mig förtjänt av denna tupplur nu tycker jag...
Jag ska brottas lite med mitt samvete en sväng så får vi se....haha
Over and out!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0