Less på stress

Nu får de fanimej räcka.....när ska jag lära mig att inte skjuta upp saker o ting...varför kan jag aldrig göra saker på en gång när man får dom?
Nu sitter jag med en skrivuppgift som är halvklar och som jag kört fast i + en bok som ska läsas ut till på tors + en bok som jag ska hitta 2 frågor ur till imöra!! + en till bok som ska läsas innan jag lämnar in den nästa vecka....fy satan va ja har och läsa...och ändå sitter jag här.
Ingen diciplin what so ever!!!

Men man lär ju ta en paus lite då å då...haha
Allt står still nu, utom pluggandet som jag sakta men säker stressar mig igenom..
Träningen har jag lagt åt sidan igen, kärlek - vad är det?, nöjen måste man ha pengar till och det har inte jag snart (igen), lägenheten ser ut som ett bombarderat råttbo - jag måste städa och diska...

Fy faan säger jag bara...
Vill vinna pengar, få kärlek lite då och då och resa till nånstanns soligt jag åxå...

Näe nu ska ja ta mig en dusch o bli lite muntrare igen man blir ju trött på sitt eget gnäll juh.
ja de här ska va jag då...

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0