Längdskidor - inte min grej!

Hå hå ja ja, idag hade vi längdskidåkning på schemat! Kul, tänkte jag igår.....fy fan tänkte jag idag!
Vilken dag... Jag har inte gjort annat än å rammlat idag.....men klassen hade roligt åt mig iaf..
Jag ramlade till och med när jag stod still!
Det var så många vurpor så att när vi stod i ringen och en annan tjej ramla så trodde Katja att det var jag...haha då har man ramlat mycket!
Men de var lite kul åxå...åsså landade man mjukt =)
Men efter denna dag var man heelt slut. Fick åka bil med Katja till stationen för där skulle jag möta Rouzbeh...Passade då åxå på att säga hejdå till Carina som sticker till Indien nästa vecka , och hon blir borta i 2 veckor :( trist...men skönt för henne.
Ja, jag träffade Rouzbeh på stationen då och han tyckte jag skulle komma med ut imöra i ljusdal. Ja visste inte hur jag skulle göra med tanke på den här jävla Literacy-skiten som jag måsta skriva...

Kom hem käkade mat och snacka med Johanna i tel om imöra och hon va på! Så då fick jag eld i baken och ville bli klar redan ikväll med skrivandet.....och 40 min senare hade jag kladdat ihop en text! Fan va effektiv man kan bli om man har något som sporrar en!
Så nu har jag äntligen blvit klar med det och sen har jag bara lite läsning kvar....SKÖNT!
Så de blir utgång imöra ändå....ska stcika vid 2 och möta upp med johanna o sen hem till henne å börja parta!! Tjoho....de ska faktiskt bli lite kul tycker jag....känns konstigt...de blev ett sånt spontant beslut så jag har inte fattat det än...
Men men....
Imöra ska ja få besök åxå.. Marie och Pontus ska komma o hälsa på.....Mys pys....
Nee nu börjar ögonlocken bli väldigt tunga....ska nog pack ihop inför imöra och sen lägga mig tidigt o läsa tills ja slocknar!
Appropå ögonlock måste jag bara berätta en rolig grejj som Jennifer sa en gång...hahah de e så sjukt fult och roligt så jag bara måste:
Jennifer o Malin satt på tåget....jennifer börjar bli trött och vänder sig till malin och säger: " Fan va blygdläpparna är tunga nu alltså" (menade ögonlocken).......HAHAHAHAHAHAHAHAHA......HAHA
de var roligt...

Här kommer mer roligheter:
En lagom berusad man på en bar ställde ner ett glas och backade tre meter. Därefter sa han till bartendern:
- Ska vi slå vad om 500 spänn på att jag kan stå här och kissa i glaset utan att det kommer en enda droppe utanför?
Det är väl lugnt tänkte bartendern, mannen var ju skapligt berusad. Så mannen drog ner gylfen och började kissa, men han träffade inte en endaste droppe i glaset, utan kisset kom överallt i baren. Bartendern skrattade och tog emot sina pengar. Men bartendern var tvungen att fråga:
- Det där var ju omöjligt från början, varför ville du slå vad?
Då svarade mannen:
- Ser du killarna som ser förvånade ut därborta?
- Ja, vad är det med dem? frågade bartendern. Jag slog vad med dem om 500 spänn var, om att jag kunde kissa ner hela din bar och du ändå bara skulle stå och skratta efteråt...

Haha ja den va ju inte lika rolig som Jennifers blygdläppshistoria........
Nu äre gonatt!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0