Sommarlov och andnöd!

Nu är man Jarsebo igen då....Härligt! Ett tag nu då iaf...
Har haft andnöd på grund av katthelevetena  - mixat med pollenallergi sen i söndags...fy fan va less ja e nu! Näsan rinner och det kliar överallt men värst är ju att man ser hemsk ut under näsan ,ovanför läppen! Jag blir alldeles torr och röd när jag är allergisk, och jag fattar inte varför!? Jag tar gärna nysningar och andnöden före detta alltså! Har varit på apoteket och inhandlat en ny Bricanyl så nu ska ja väl kunna sova om nätterna utan att det piper varje gång man andas ut eller in...fy fan va nära bristningsgränsen jag har varit om nätterna nu bara för det! Och den gamla bricanylen kunde jag ju inte använda - den tappa jag ju så smart ner i toaletten när jag skulle flytta och nu har nånting innuti den rostat - hoppas jag annars vette fan va de e för nåt...Men vägra använda den iaf!! Men nu ska vi sova så gott inatt alltså!

Iallafall... så det var ju mindre roligt men annars är de kul och vara tillbaka...
Var på premiären på torön på lör efter flytten, de va svinkul! Dagen efter var det morsdag och då var vi dit och käka lite...mysigt..
På lör är de fest någonstanns...Antingen med perssons pack på torön eller så blir det järnvägs om vädret ser ut som det gör nu! Regn och rusk....fy fan
Idag fyller Thom år åxå....grattis till honom!
Imöra ska jag jobba på Järvens...jooo, jag var ju ut och åt med personalen igår på järnvägs åxå....de va himla mysigt att man blev medbjuden sådär..
Ok nu har jag nog fått med hela veckan tror ja...
Och sommarlov har man nu åxå...ofattbart! Ja jo, i det här vädret så...

Åh jag känner mig saknar-sjuk idag! Undra varför........hihi
Äh, de går över...mohahaha
Over & out Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0