*Host host, snyyyyyt*

Jaha, de här va ju en trevlig tid! Förkylningstider med andra ord. Nu har jag varit inlåst och nerkrupen sen i söndags... Idag 'är de Onsdag...Fan va jag hatar o va sjuk. Jag blir sällan sjuk men när jag väl är det så slår det till enormt...jag har till och med hostat upp blod - det ni! Men jag lever så de va nog inte så farligt...
Men det är då förjävla tråkigt o va sjuk, jag har under måndagen och tisdagen varit så dålig att jag måsta legat i sängen och bara trökat! Jag har inte sovit nånting, bara legat där som en död sill..
Idag har jag åtminstone orkat mig upp gått ut på en skogsprommenad med Johanna.  Men nu ligger jag här igen...fast det är för att jag inte har något att göra...Ingen vill umgås med någon som är förkyld och inte riktigt orkar så mycket...
Ska möta johanna igen sen - hon är väl den enda som är dum nog att umgås med mig hahaha
Men jag tror (peppar peppar) att jag håller på å blir liiite bättre....näsan rinner inte lika mycket och inge blod i varken näsa eller hals haha, ingen huvudvärk eller feber, och värken o kroppen är inte så farlig som i måndags...Skönt!
Kanske man kan börja träna snart igen då?? Vill ju komma igång igen nu för nu har ja missat 4 dagar här fan....
Snart går kortet ut så jag läre köpa ett nytt men man vill ju utnyttja det gammla fullt ut åxå...

Syrran och Sonny hade ju sin fest i lördags. Den vart lyckad!! Skit trevligt va det...det var efter den ja blev sjuk btw eftersom ja frös hela kvällen....
Jag o Teza sov över där...det Började med att vi sov i samma säng men på morgonen när jag vaknade låg hon och sussade så sött på soffan ist. Det var på grund av  mina snarkningar sa hon hahahaha
Jävla snarkningar alltså, när jag gick i 2:a ring så opererade jag bort halsmandlarna och opererade polyperna - då sa dom att snarkningarna skulle minska avsevärt! BULLSHIT!
Dra du nåt gammalt över dig fanskap till läkare - lura ett barn på detta viset!

Näe så mina snarkningar finns kvar - stronger than ever verkar de som hahaha

Over & Out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0