2009!

Men nu var de länge sen ja skrev så nu måste jag uppdatera lite!
Året är nu 2009 o jag har inte skrivit sen 2008 (hahaha) !

Julen var mysig, juldagen var helkul och nyår var underbart!
Jag fick bra julklappar, umgås med familjen o resten av släkten, god mat, partyn, träffa folk jag tycker om - vänner m.m =) och kyssas vid  12 slaget!!!
Helt klart en av de bästa nyåren i mitt liv!
Milenniumskiftet släng dig i väggen!

Nu har man kommit ner igen till gävle och börjat i skolan =(
Men å andra sidan har jag fått träffa folket här nere igen som jag saknat =)

Har dessutom nästan bestämmt mig nu att jag ska flytta hem igen till jarse i sommar....blir bäst så, för min "så kallade" ekonomi! Lite bitterljuv känsla ändå...kommer närmre alla jag saknar där uppe men kommer längre bort ifrån de jag har här nere i Gävle.....men men, jag kommer tebax o hälsar på...eller våldgästar ska jag väl snarare säga ! ;)

Här ska ni få se lite bilder ifrån julen o nyår...
 
Syrran tvinga mig att sätta mig vid granen.


Syrran o jag....


Kollar på kalle...SKITVIKTIG TRADITION!


Busungen Pontus, sonny o jag


Juldagen på Järnvägs i Ljusdal - Hell yeah!


Myspys


Musiken var åxå bra...

NYÅR..


lite nyårs lekar...


Jag, Hassan och Maria p


Hans o Thom.....


Starka damer



Glada Rouzbeh...


Hans o dåren som kasta bomber överallt...=)


I väntan på 12-slaget ute......så mysigt!

Ja de var ju några av dom..resten finns ju ute på Facebook!
Men kul var det o de syns.

Så, 2008 e över... de var ett bra år! På många vis =)
Nu hoppas jag att 2009 blir ett bra år åxå.....

ja, klart de blir! Så som 2008 slutade så....


ok men nu har jag tröttnatpå å skriva.....+ att jag har missat hela vänner-avsnittet som jag väntade på att få se. Fan!


Höres o synes!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0