..b...å...r...i...n...g..!

Oj oj oj vilket händelserikt liv jag lever just nu! (hahahahaha NOT)
Nu har jag varit pank sen jag kom ner och det börjar bli lite tröttsamt... finns lixom inte så mycket o göra här hemma i ensamheten....förutom o sova o kolla på tv.
Men tvn har ju inte heller varit nån vidare bra sällskap...finns ju inget bra på tvn nuförtiden!
Jag har städat inn på toa idag och rensat ut saker jag inte vill ha eller behöver längre....det var nog allt som hände idag.
Maten börjar ta slut, busskortet är snart slut så jag läre fylla på det åxå för pengar som jag inte har. Ska bli intressant o se hur det löser sig till veckan då jag säkerligen måste gå till skolan på torsdag för kortet räcker bara till tisdag. '
Kallt har det varit åxå de här dagarna jag har varit ledig så jag har inte kunnat gå ut o gå för då hade jag frysit ihjäl..

usch va mycket klagande det blev...men de blir lätt så när pengarna tar slut för fort.

"Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna??"

Och JA! Jag vet att det är mitt eget fel och att jag inte sparar och man kan inte förstå vad jag gör med mina pengar varje månad och bla bla bla.....men skit i det , jag har ju åtminstone roligt i början av månaden och då är det värt all trök sen resterande månad! Så det så!!

Sov till klockan 12 idag...eller sov och sov förresten - låg o funderade och sakna som vanligt från 9 till 12. Sen klev ja upp o tog mig en rejäl brunch. Jag tycker det låter bättre om jag säger brunch än att jag säger frukost vid den tiden på dygnet.
Äter ju inte särskillt bra nu för tiden....2 mål om dagen blir det - men efter den kommande helgen blir de mat. RIKTIG MAT IGEN!
Träningskort ska jag köpa åxå så nu jäklar ska det boxas....nån spinning vette tusan om de blir på korpen eftersom jennifer har typ bosatt sig nere i GBG numera. Vill ju inte gärna träna där själv....typiskt , jag som fyllde på kortet på korpen alldeles innan jul o hann bara träna en gång o sen blev man ju dålig och sen for jag hem till jarse över jul....

Som vanligt när jag är ledig så vägrar jag gå o lägga mig innan 12......bara för att jag FÅR sova på möran så måste jag det åxå =)
Kanske ska läsa lite ur boken då som är till på tors...näe, jag börjar med den imöra ist, ingen brådska...

Ok men de här blev ju världens roligaste innöägg haha
Men skönt ibland o få skriva av sig lite.

Far för övrigt hem till hålan igen nu i helgen som kommer...hoppas de är nå kul utepå...de e ju löning så de kommer iaf va lite folk ute. Hoppas de e rätt folk ute då åxå...
aja, men nu ska jag ge mig...lägger in nån bild åxå för att förgylla detta inlägg liiite.

satt barnvakt åt den här pluppen för nån dag sen åxå...de va ju iaf kul.

ok ha de bra där ute!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0