Hemma i blåshålan nr 1

Jaha då var man hemma i Gävle igen då....brrr
Fy faan vad jag har frysit idag. Jag var ju dum nog att ta väst på mig ist för en varm och go jacka när jag for upp till Alfta igår. Och det fick man ju äta upp idag - SVINIGT KALLT vart det ju såklart idag.....eller ja, tidigare idag var det soligt och fint men sen när jag skulle hem och stå ute och vänta på bussar och tåg och skit så blev de ju typ 140grader kallt.....
Dra åt helvete va jag frös!
De blev en het lååång dusch när jag kom hem och den var så skön att jag funderar på å ta en till bara för att! Men näe, ja skiter nog i det....går nog o lägger mig snart ändå..
Ja jag kom ju hem från syster yster och sonny idag. Jag for dit igår bara för och umgås lite för en gångs skull...det blir ju aldrig av att man åker dit själv...så nu tänkte jag passa på medan jag ändå åker gratis. Vi spelade tv-spel och hon kickade skiten ur mig....fan va jag sög! Vi lagade mat, tog en prommis, snacka en massa skit och bara hade det bra!
Det var mysigt som fan och det var så skönt och komma bort från allt skit här som jag har o göra nu....mycket plugg som kommer framöver...skulle börja lite idag men de blev ju inte alls nåt med det..
Kom på mig själv idag hur jag satt och tjyvlyssnade på ett äldre alkoholist-par som satt på stationen i Gävle idag... Han sjöng och hon grät och sen pratade dom om orättvisor och allt möjligt....Men iallafall jag kom på mig själv för jag hade mp3´n i handen och hörlurarna i öronen men mp3´n var inte på bara för att jag skulle höra vad dom sa....fy fan va jävla nyfiken man ska vara hela tiden....jag störde mig på mig själv sen och gick därifrån haha

Nee, nu ska ja vänta på att johanna ringer och sen ska jag ta och hoppa ner i säng...
Är så himla trött idag...förstår inte varför...
En bild ska ni allt få först:

Tack Maria och Sonny för att jag fick bo, äta, sova och skita hos er hahahahaha

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

bo, äta, sova och skita.. haha.. du e ju sjuk;)

2009-02-20 @ 10:19:09
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0