Glad alla hjärtans dag!

Ja kära hjärtanes, här sitter jag på självaste alla hjärtans dag och kollar på när syrran springer livet ur stackars Dregen. Jag sitter nämligen hundvakt idag, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig på alla hjärtans förbannade dag!!l
Kul liv...det är sånna här dagar man verkligen saknar att ha någon...inte som ger en presenter - det skiter jag fullständigt i - men någon som säger hur mycket han tycker om en, som tar i en, nån att pussas och kramas med....det är DET jag saknar och hatar med denna dag. Man blir påmind om hur ensam man är och därför känner man sig 100 gånger mer ensam....
Därför ska jag snart åka upp till ljusdal och ha mysig filmkväll med några brudar - för att påminna oss i ensamheten att vi har ju faktiskt polare åxå! Får se bara hur länge man blir vaken...är så förbannat trött efter min o lisas filmkväll igår...skulle ha sovit en stund innan jag for upp till ljusdal men de går ju inte....här låter det som ett helt jävla dagis...och då är det bara syrran och dregen som håller på å busar...
Frågade johanna tidigare om han brukar sova ofta när han var hemma med henne? "Ja ganska ofta" fick jag till svar........Ok så varför sover du inte hund? Man blir ju utmattad av att kolla på honom...han är så förbannat lekfull och jag förstår inte hur han orkar...
 
Med risken att låta som en bitter gammal surtant måste jag säga att alla hjärtans dag är en överskattad dag. Men den är säkert underbar så länge men har någon att dela den med....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0