sammanfattning

Fy fan va dålig jag är på å blogga alltså! Skäms på mig..
Orkar inte skriva så mycket nu eftersom jag suttit i 4 timmar i sträck på en trästol och skrivit Mitt jäkla herbarium....Men nu är det klaaaart!!! Fan va najs, kanske man får nå betyg innan jul ändårå...?
Jaha ja, jag gör en kort sammanfattning om det som har varit och kommer hända i mitt liv just nu..

Ex- arbetet inlämmnat, opponering på tis - liiite nervös men annars e de lugnt! Nöjd!
Herbariumet klart, ska bara brännas ut, sen ska ja slänga skivan i nyllet på gubbfan och aldrig mer se helvetet, varken gubben eller skivan!
Bakade pepparkakor me jenny häromkvällen, lite julmusik till, mysigt! Nästan man fick julstämmning om de inte vore för den icke-existerande snön här ute!
Vill ha SNÖÖÖ
Ska på 3 julbord innom en vecka, 1 ikväll på harsa med familjen...mysigt och gammeldags! 2 på 2 olika ställen där jag brukar vikariera, najs najs....ska köpa med mig en julblomma!
Majja och jag gjorde igår ett ärligt försök o gå på bio, visade sig vara helt fel dag som vi stod och väntade på filmen! 9:e slutade den o gå, 10:e stod vi utanför med vårt götta och väntade och väntade och funderade varför de inte va nå folk som dök upp....skit vare piss!
SHIT! Jag ska ju för fan köpa en julklapp till de får jag inte glömma....vi ska ha lite julmys på tis brudarna o jag!
Den 18:e blir det officiellt lut med plugg och böcker och allt sånt skit, och åter tillbaka till verkligheten igen...
De ska bli skönt!
Men på samma gång blir de inge mer pengar från Csn, inge mer gävle (inte lika ofta iaf) mindre tid med brudarna....Det ska ju INTE bli skönt....fan va trist!
Men SÅ lätt blir ni inte av med mig! Ja återkommer...
Här också för nu har jag skrivit mycket ändå fast jag bara skulle skriva några rader!

Jag veeeet , skit tråkigt inlägg men va faan...de va så mycket o ja orkar inte! Testa själv med jordens träsmak i röven!

Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0