Gott nytt 2010


Nytt år nya tider och löften och drömmar....

Jag är väldigt optimistisk till det nya härliga året som ska komma och avsluta det här skitåret  som 2009 har varit!! Visst har det funnits gyllene ögonblick iår med men det finns det ju alltid något varje år...men av 2009 kommer många av oss att minnas sorg, smärta och olycka! Brustna hjärtan, skillsmässor och olyckor är det jag tänker på när jag säger 2009.

MEN då är det ju bra att det här skitåret snart är över och att vi kan se in i ett nytt spännande och hoppfullt år!!

Jag har bara ett enda nyårslöfte iår..mer än så kan jag inte hålla! Me mer än det behöver jag inte heller eftersom all min energi och tid kommer gå till och uppfylla mitt löfte! Så gott det går iaf..

* Jag ska gå ner i vikt!! (speciellt nu efter jul..usch och fy fan) Nu är jag less på mig själv....typ...

Man får ju nästan skämmas, jag vet precis vad jag behöver göra och jag tar mig aldrig ork o tid till och göra något åt det...men nu jävlar annamma skade bli av! Ja ska droppa 10 kilo MINST!! så är de bara o ja skiter i hur lång tid de ska ta för ner ska jag!!! har ju redan börjat ändå så varför inte fortsätta i den riktningen...


Sen har jag ett eget litet löfte till min hjärna som jag vill försöka printa in också...sluta drömma och hoppas! Man får ändå aldrig som man vill helt och hållet! Lev i nuet och ta allt som händer med en klackspark och GÅ VIDARE!

Jaa...de va det....
Fy fan va jag nyser nuförtiden alltså....
Känns som om jag blivit mer allergisk...sen har de liiite med förkylningen o göra åxå men mest är det allergi det känner jag direkt!
Man säger ju att för varje gång du nyser så stannar hjärtat upp ett slag eller hur de nu är.....fan va läskigt...jag som nyser minst 10 gånger på rad...jag får väl hjärtstillestånd innan den här förkylningen är över och allergin lär väl ta kål på mig helt.

Min jul var underbar btw...fick härliga julklappar o åt massor med god o fet mat...så gäller det att ligga i framöver! Berättar mer om det nästa gång....
Imöra är de nyår så nästa gång jag skriver är det äntligen 2010! Jippiiii
Till mina go-hönor där ute: Tack för att ni finns, ni är guld värda för mig - ta åt er allihop!
Gott nytt år på er så ses vi snart (eller imorrn)

Over & out 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0