bla bla bla

ojojoj, nu va de ett tag sen ja skrev här...va har hänt på senaste då?

Äh, orka...

Ska snart sova....

*Om det är något som bör sägas så säg det rakt ut ist för o prata om det vid sidan av. Gäller en hel del människor som jag hört talas om den senaste tiden!! Ta åt sig den som bör! *

(Fast det är väl kanske ingen av dom som bör göra det som läser denna blogg kanske....?...man vet ju inte...)

anywho....

Jag o carina har bastat ikväll....ätit fruktfat och lagt ansiktsmask....
Bara för att vi var värd det efter en dags slit o släp med det här jävla förbannade ex-arbetet!! Nu är jag less på det ska ni veta..
På tis ska de va klart...sen är de juuul-lov.

På lör ska ja fira svåger, igår fyllde lill-nilsson 10 och idag fyllde pontus 3 år....fan va folk ska fylla år....kunde det inte bara få vara jul denna månad ist?? Va!

Jul, ja....julklapparna är nästan helt klart btw. känns rätt skönt men trökigt åxå...man ska ju handla i december!!

Ordbajs... har inget annat o spotta ur mig jut nu!

Klockan är ju för fan halv 1 på natten åxå haha kan ju vara därför...

Funderar mycket nuförtiden. På allt möjligt kolijox... icke existerande kärlek, framtida jobb som inte heller finns, vänner jag inte hinner med o träffa och skolan som suger men snart är slut....men man  blir ju bara knäpp på sånt så jag ska faan sluta tänka.....jag ska bara vara o skita i annat och andra som man bara ödlsar tid och energi på... 
Orkar fan inte skriva nå mer om det heller...nu får de räcka för ikväll.. bitterfittan stämplar ut...hoppas hon är borta imöra!! Då ska jag på glöggkväll så det blir ju inge vidare om hon är kvar då!

Over & out pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0