3:e advent!

Åååh vilken mysig dag de här har varit...

Var på Jarse-klack med familjen , kul nu har man gjort lite nytta åxå å de läre kännas imöra=)
Sedan va jag, jenny, maria och sonny iväg te körka på lucia! Guuuud va mysigt...men hjälp va dom var småa...inte va man sådär liten själv när man va med....Då gick jag iaf i gymnasiet, nu var de tydligen flickor från årskurs 6 som gick! Shit alltså....

Men de spelar ingen roll......de va skitmysigt iaf!


Sen åkte vi hem o drack glögg med hela familjen o åt pepparkakor och lussebullar....å tände det 3 e ljuset i ljusstaken...advent fy faan va mysigt!!

Imöra ska ja ner till gävle igen. Ska få höra hur de blir med vårat arbete, om de blir sågat eller godkänt. På tis ska vi opponera på någon åxå...sen är de tamejfan inge mer i skolan att göra...förrutom avslutningscermonin den 18:e HERREGUUUD

På tis ska ja o brudarna ha lilla julafton så ja läre hitta en present imöra för högst 50 spänn...å vilken dålig fantasi ja får då! Men nånting ska man väl kunna hitta tycker jag...men jag varnar er därute.....ha inga höga förväntnigar!!


Imöra ska jag äntligen lämna in det förbannade jävla skit herbariumet åxå....jag är klaaar....tjoho

(sjunger)
*det går bra nu kompis, det går bra nu*

så var de bara kärleken som skulle ordna sig åxå så vore de toppen !......snälla!?!

over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0