Skolstart!

Idag var första skoldagen för denna termin....
Hur långt är det nu till jullovet??

Dagen gick ju aldeles utmärkt...trökig klass men många kändisar så man kan nog känna sig rätt så lugn iaf...
Bortsett från en typ som jag bara inte kan med....men den skiter vi i..
Liiite panik över en uppgift men det ska väl lösa sig det åxå...
Ska snart gå o lägga mig jag för imöra ska jag åka med 7 tåget!!! Japp, det är så det är...mitt nya liv som pendlare har börjat!
Det ska väl gå det med...nu får jag ju tid och läsa en bra bok eller två ibland...

Leksand sommarland igår var svin kul som vanligt....Vi regerade över studsbollen OCH barn-berg och dalbanan...hahaha jag och syrran skrek som galningar i den ! Alltså inte min 9 åriga lillesyster utan min 22 åriga syster och jag hahahahahaha

Ja, nu ska jag stänga ner och ta en fika med familjen...

Förhoppningsvis kommer pengar denna vecka åxå...hoppas hoppas...för idag käkade jag sallad med brudarna efter lektionen ute på stan och sen blev jag hux flux pank...men det var det värt!
Ok, gonatt så ses vi imöra!
Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0