Tack!

Till mina Gävleflickor (ni kan nog räkna ut vilka ni är)
Tack för att ni fortsätter fråga med mig på saker fast jag är så tråkig , tack för att jag alltid blir medräknad, tack för att ni inte ger upp att fråga =) Tack för att jag får vara eran vän!

Jag måsta bara få säga det nu...har tänkt så många gånger när jag åker upp och missar allt det roliga här nere ! Men jag önskar jag kunde vara på 2 ställen samtidigt för är jag här nere så missar jag roligheter där uppe åxå :( Å allt tycks ha en tendens att villa ske samtidigt....så ja ville bara tacka för att jag fortfarande får räknas bland er , för jag skulle nog ha tröttnat vid det här laget!
Pöss på er

Over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0