Stressar på

Uj uj uj.....nu har man inte skrivit på ett tag ser jag....illa!
Jaa.....har sprungit runt som en tok i lägenheten nu och packat, tvättat, städat och diskat inför morgondagen och min hemfärd mot hälsingetrakterna igen...
Men nu blir man uppe i 2 veckor så väskan väger ju AS. Och den ska man släpa på imöra i skolan....kul...
Försöker läsa klart matteboken åxå inför imöra så man är någorlunda förberedd iaf! Ska väl sätta mig i soffan nu tänkte jag...men borde diska klart och duscha åxå....hmm...blir nog de före så kan ja hoppa i säng och läsa det sista innan man slocknar! Är så jäkla trött nu när man kommer hem om dagarna....är inte van att gå i skolan...
Men nu så blir de långledigt igen....och PÅSK! Mysigt värre...
Idag var jag in till en snubbe och tralla lite - kul kul. Vi fick lära oss lite om sångteknik...hahaha det lär ju behövas!!
Men det var faktiskt bra för jag lärde mig ett och annat!
Hela veckan har varit rätt kul faktiskt....spelat dosckteater och sjungit och lekt.....det är hårt i skolan nu! hahahahaha
Näe inte direkt...

Näe men det här blir väl sista inlägget härifrån gävle nu för sen är man som sagt i Järvsö i 2 veckor så jag lär ju missa en hel del....
Damiddagen t.ex......synd, men jag får ju jobba och det är ju inte fy skam för plånkan heller...
Ska passa på å önska lycka till till Elin ifall hon kommer iväg på idol-audition på lör....hoppas  hoppas!!

Nee...nu ska ja allt ta o slänga mig på golvet o ge magen en rejälv omgång och sen hit the shower! Å sen MÅSTE jag läsa klart!
Och diska.....suck
Ja ja läre väl börja då......
Over and out! Pöss



 denna va ju bara för cool...hahaha

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack! Du får hålla tummarna! :)

2009-04-02 @ 22:24:52
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0