*snörvel*


Jahapp...då var det min tur då....satans förkylning och komma smygandes på en såhär...
Började igår kväll men då trodde jag att det bara var allergi - för man ska ju leva med sån skit åxå, som om PKUn inte var nog lixom...
Men sen vaknade jag och hade skitont i halsen inatt och då förstod jag att jag var förkyld!! Så idag har man gått runt i skolan som ett jädrans mellankoli och snörvlat och nyst....Katja fällde dagens kommentar idag som vi tackar för hahaha
Jag tycker så synd o mig själv att bara för att jag är så duktig och vägar missa skolan imöra och resten av veckan ska jag belöna mig själv...jag ska nu lägga mig i soffan med en toarulle brevid mig och en sats 4minuters kola framför mig och kolla på dubbla avsnitt av vänner...
Borde egentligen läsa boken som jag fick dispans på och diska mitt mount everest av disk....men nu är de ine läge för det....utan kola och vänner låter mycket bättre!
Med risk för smitta får ni bara en kram idag! (hahaha)
Over & out KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

nys ifrån dig ikväll nu stinta så du är frisk imorrn!:D

2009-04-20 @ 19:39:05
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0