party party ikväll..

Sitter o väntar på wacka att hon ska duscha klart så jag kan få duscha o bli fräch...ikväll smäller det!!
Är i ljusdal nu o jag o johanna ska ha sååå roligt....lite för-ferre hemma här o sen järnvägs=)
pink hink är de som spelar åxå tror ja....super duper!!

Men jävlar va de snöar här då...de satte igång nu vid 13 idag o sen har de bara kräkt ner...typiskt o ja som ska gå  i mina stövlar lär ju se ut som bambi på hal is ikväll.. haha ja rapporterar om eventuella benbrott och pinsamma idiotvurpor nästa gång jag får tillgång till internet...vilket lär bli på mån när jag komer hem.

Håller på o bli tokig på wackas hund Dregen som nyss försökte sätta på min arm och mitt ben - utan framgång...o nu har den lurven lagt sig precis så nära som man bara kan komma..lite iriiterade eftersom ja e allergisk mot hundar...
varför ska alla djur som jag inte tål komma o försöka göra sig vän med mig jämt....låt mig va för fan!

Ser väl snart ut som röda hund hela jag snart så som ja kliar mig....
djur, ja jag säger då det..

nu ska ja smita iväg här o hoppas att han ligger kvar! vi höres mer efter helgen....puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0