Hjärter dam...

Svävar på rosa moln idag!
Tänk hur vissa människor kan påverka oss här i livet.... jag som mått så dåligt nu i snart 2 veckor och sen kommer vissa och bara ställer allt till rätta och man mår bra en stund igen.
Fick alltså besök igår!! Myspys...

Så idag har ja varit glaaad...

Skolan gick också bra, förrutom att ja försov mig för jag trodde att vi började halv 10 men 08.20 ringde telefonen o mina kära klasskompisar undra vart fan jag höll hus. hehe Men de e sånt som händer ibland... (Åtminstone för Nilssons)

Efter plugget bar det av med Jennifer, Mariana och Emma ut till valbo. Vi käkade och shoppade. Nån enstaka julklapp blev de men inte många. Ska ta resten imöra på stan med jennifer ist.
Var väl ute i valbo till 18 ungefär sen hade vi alla fått nog och ville bara hem.

Kom hem, laga go mat och kolla på vänner.....nu vet ja inte va ja ska hitta på..
Vill ju ha besök igen jag :)
Men men, ja ä in´t bitter!
Ja har ju alltid kudden o kramas med så länge!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0