Hemmåt de bär...

Jahaja...då var de dags o fara hemmåt jarse näst sista gången för iår! Om 26 dagar är de jul åxå...kände allt lite press idag faktiskt...jag o jennifer flängde runt på stan idag o shoppade julklappar åt höger o vänster.
Köpte nå riktigt sassy åt mig själv åxå haha ;)
Efter det åkte vi upp till dollar o shoppade järnet! Me shit va dåligt med barnleksaker de har där...fy...Och såklart var de BARA barn kvar att handla åt...nästan....

Nu sitter jag här, mätt i magen o trött o nyduschad. Ska snart packa klart och sticka hem men ja ville bara ta en skrivpaus åxå.. Ska börja läsa boken ,som ska va utläst till nästa vecka, på tåget tänkte jag!

Imorrn ska familjen upp till sundsvall för ännu mer julklapps-shopping....börjar bli klar men de fattas en sak till till svågern och kusin min , sen så.

På lördag är det ferre i ljusdal med johanna! LÄNGTAR!
Kanske man får träffa goingen åxå vad vet jag :) hoppas de iaf.

Vill visa er några bilder från igår åxå, va bra de e med vänner som har kamera ;P :
 
 Va sött



Flying emma



Haha fulingar



Mariana o tomten



Vikingen



Jaaaa...va säger man! Kul hade vi iaf.
Neeee, nu måste ja sätta fart lite här så jag kommer iväg. Hade bra i helgen mina go´hönor så ses vi nå mer snart!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0