Gud ÄR en man

Vilken pissdag !
Sådana här dagar är de ju underbart och ha en blogg så man får avreagera sig lite i den.  Dagen började med den trevliga redovisningen som jag INTE längtat efter. Men tro´t eller ej så gick det kanon...oavsett va de andra säger...haha (vi blev totalmosade av klassen , men i min rena lycka från att ha klarat av att stå avslappnat inför klassen o prata för en gångs skull kunde jag inte bry mig mindre om det..) Jag mådde skitbra =)

För stunden iaf, sen dyker ju alltid "det där" upp i skallen igen o då mår jag dåligt igen. På alla vis....ledsen , arg och förvirrad allt på en gång...
Har åtminstone försökt o låta bli o höra av mig  än så länge...de går bra hitills men de svider varj gång ja ser telefonen....varför han aldrig allt få vara bra på samma gång?
Måste det alltid vara nånting?

Iallafall tillbaka till min underbara dag....
Tittade man ut så såg man snöblandat piss ösa ner för himmlen som senare under dagen gjorde sina ärliga försök att förvandlas till snö helt men lyckades då rakt inte...

Sa hejdå till Carina vid bussen och fick stå o vänta i kylan i typ 15 min för bussjäveln var sen....sen när fanskapet äntligen behagar att rulla in ska jag ta upp mitt kort fö o kolla exakt hur mycket pengar jag hade kvar, och då tappade jag det rakt ner i vattenpölen som jag hade framför mig. Självklart hinner jag inte slänga mig på backen och ta upp det förrän busshelvetet står aldeles framför mig och ovanför pölen......

Va gör jag nu?? Och folket som jag så duktigt hade lyckats trängt mig före började nu trycka på från alla håll så jag var tvungen och gå åt sidan för o vänta på att jag kunde slänga mig på backen....SJÄLVKLART kom de bara mer och mer folk för att göra saken ÄNNU värre....
När den sista segisen klev in i bussen slängde jag mig ner på min bara knän och träckte mig under bussen o fiskade upp mitt dyblöta busskort. Var precis påväg in i bussen då jag kollade hur mycket pengar jag hade kvar.

I detta ögonblick insåg jag att gud MÅSTE vara en man! Han jävlas ju bara hela tiden med en.......

Jag hade 7 kr på kortet o det kostar 9!!!! Jordens längsta svordomsramsa gick igenom huvudet och jag fick låtsas som att jag väntade på någon medan den förbannade bussen drog igen dörrarna och for iväg. Det var bara att knata hem i blötvädret. Tack och lov hade jag musik iallafall.......trodde jag ja! Efter halva vägen tog batteriet slut i mp3:n och jag funderade på att lägga mig i vägen en sväng men jag fortsatte och gå i rena ilskan.
Jag måste ha varit skitförbannad för hjälp vad fort det gick!  Men kom äntligen hem och tömmde havet ur mina skor och gjorde mig lite mat så nu känns det bättre.

Nu sitter jag hemma o har tråkigt för när jag kom hem har jennifer åkt hem efter 2½ vecka....konstigt det känns.....lite ensamt.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaaaa.. jag kan inte sluta skratta! buss-scenariet.. hahhaaaa.. de ska ju vara du som lyckas!!;) men du fick ju avsluta dagen med att titta på en bra match iaf=)

2008-11-18 @ 22:08:37
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Mallie

Haha inte lätt för HellaBella ibland!

2008-11-21 @ 22:16:53
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0