Syster yster på besök.

Hej hopp...sitter o väntar på en film som snart e klar. Dumpad heter den. Jag o Syrran o Jennifer ska se den :) Mysigt att Maria har kommit ner....de händer inte ofta tyvärr.
Hon kom igår o åker imöra igen...
Då ska Jag , jennifer, badilla o emma åka iväg med jennifers jobb på kryssning by the way :) fan va kul de ska bli. Vi ska äta julbord åxå Yummy!!! jag som tjatat så om å få åka på julbord! alla ja känner ska få käka julbord utom jag , trodde jag då....men nu serru blir de även min tur - mohahaha

Jennifers chef ska pröjsa hela resan så de är ju skönt...då jag ju även sånna fattiglappar som jag få komma bort.. haha
Har lite skuldkänslor bara....jag skulle egentligen ha suttit barnvakt åt min andra syrra Jenny på lör till sön men det fick jag ju avboka pga resan. Hon som längtat så..... :(
stackarn, men de blir ju fler gånger.

hmm får se om de blir nån jävla film...de går ju så segt. Näe nu ska ja hoppa in i duschen och sen ska ja mysa med syrran o jennifer.
(Knäppte en massa fulkort med brudarna igår åxå som kommer innom en snar framtid ;P)
 
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0