Halloweeeeeeen

Bus eller godis?? Snacka om kvällen raggningsreplik! PAX för den!!!!

Ja, nu sitter jag här på min temporära säng hemma hos linda i underkläderna och taggar till med Beat it med Fall out boy och annat bra.

*paus för musikbyte - Led zeppelin*

Så.. Fan va roligt de ska bli ikväll...
Jag har min outfit klar, fastd e hade jag redan ändå - har bara lagt till en gnutta turkos! Fast jag var faktiskt ut på stan idag och leat nåt turkost plagg  i vild förtvivlan...mend e får duga med detta! Lite smink o smycken. Ska gå och kladda på mig....vänta

*musikbyte igen - sum 41*

ja, ska kladda på mig ögonfransarna nu innan linda kommer hem så hon inte hinner se min ondskefulla sida. Den vill man inte se kan jag lova...och med tanke på vilket jävla pill göra det är med lösögonfransar så KOMMER den fram det vet jag!

*musikbyte - the whistle song*

ok, bäst ja gör det nu då...

Fan liiite brun känner jag mig nu ändå när jag sitter såhär...var o sola igår men tyckte inte att det tog nånting då...men kanske liiiite då.

Akta er där ute ikväll, det finns mycket spöken o skit ute nu...jag såg några på stan idag!!

hahahaha

Over & out Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0