Hjärntumör av barnskrik???

Idag har min hjärna och mina trummhinnor minsann fått jobba för att inte slå över till TILT! Hårt har dom fått jobbat, jävligt hårt...
Jag har jobbat i en alltför stökig miljö för mina öron just nu idag. Nu är klockan 19.10 , jag sluta 16.30 och har fortfarande inte lugnat ner mig..
Man blir så uppskruvad ibland men de är vissa typer av barn som verkligen kan ta musten ur en. Och en sån här typ av barn hade vi idag såklart! Det är ju absolut inte barnets fel att det beter sig såhär, alltså bråkar, skriker och rent allmänt skiter i oss fröknar..... Nej jag vet absolut vart det kommer ifrån - hemifrån!! Men men det är bara att bita ihop under dagarna och försöka njuta av de stunder som faktiskt de här barnen helt plötsligt sitter still och pysslar med något.
Ja, jobb idag alltså och Gävle imöra...
Ska dyka upp på Elins fest iallafall på lör och trots mitt pengatryt ska det bli kul! Men billigt!! (vinflarra 50 spänn systemet) haha

Igår träffade jag och syrran Gustav åxå....En barndomsvän som vi inte sett på 15 år!!!! Hur sjukt som helst... jag jobbade ju till 12 så han och syrran kom och mötte mig när jag sluta. Jag var först lite nervös för va jag skulle säga, men så fort jag såg honom och han vinkade tillbaka till mig så kunde jag bara inte låta bli po ge han världens bamsekram och kunde inte heller sluta le.....det känndes så himla kul att träffa den här spelevinken som man låste in syrran i garderoben tillsammas med när man var liten....min medbrottsling från förr!  Allting flöt på bra och det var heltrevligt.. Hoppas han nu bara får jobbet uppe i backen så han kan bo här i vinter.... så man kan återuppta kontakten så mycket som möjligt igen.

Jojo...de händer saker i mitt liv tro't eller ej... Har tydligen fått en släng av tok-panik över vårat examensarbete nu....och det där förbannade jävla herbariumet som ska eller inte ska vara klart innan jul...vet ju inte längre hur jag ska gö eftersom jag åxå redan är godkänd i kursen..mysko alltså!
Men examensarbetet kan ju ta o hoppa upp nånstanns långt in i nåt äckligt tycker jag!!!! fan va ja e less på å ha en stor tyngd över hjärtat å speciellt såhär innan jul o allt kul som komma skall....
3 veckor har vi på oss nu....3 FUCKING JÄVLA VECKOR! Hallå på're stressen!!

Åh nej, nu börjar det våras för stumfilmen på tv...den har jag bokat tvn för nu!! hej hopp

Over & out pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja! Va kul att du kommer! :) Bra val! :P

2009-11-12 @ 21:11:45
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0