Hoppsan..

Ojoj, nu va de länge sen igen...de e ju tur att man inte är någon "proffsbloggare" med hur många förväntasfulla läsare som helst..haha då hade nog alla tröttnat vid det här laget!

Vad har hänt nu då...

CSN-skiten löste sig iaf. Så nu har man fått 2 omgångar pengar äntligen och jag känner mig för en gångs skull rik!! Och NEJ jag SKA inte göra av med alla pengarna på en gång....

Men en sak jag ska göra är en tatuering snart. Maria kom hem från Cypen i lördags med en tatuering på skulderbladet (vilket råkar vara just det stället som jag åxå ska tatuera mig på hahaha)...så hon hann bläcka sig för mig t.o.m Så nu har jag fått mig en spark i röven...Snart blir det av!

Jag var in på mitt livs första autktion med syrran förra veckan. Folkan var fylld med saker och folk så jag o syrran knatade rakt in och fick se att det var en auktion. Jag kom ut med en SKITFIN stor vit gammaldags spegel för 600 spänn. haha Men det var det värt. Värst var det att behöva släpa det aset genom hela byn....Ett hygglo som syrran känner stannade till och såg mycket förundrad över vad vi bar på och sedan sa han:"tappa inte den där nu då" och sen for han!! Pucko - vi som trodde han ville hjälpa oss och skjussa hem oss men näe då....

Johanna är i turkiet fortfarande och jag är avundsjuk!

Jag har missat hela nollningen iår. Min sista dessutom så det var ju lite synd, vissa saker vart man allt sugen på att sticka ner till.  Men jag känner att det var rätt skönt också! Jag hade absolut inte pallat hela nollningen ändå känner jag.

Var ut igår men det var inte den bästa kvällen direkt. Musiken sög och i början av kvällen va de för lite folk och sedan blev det för mycket... Träffade folk man inte sett på länge men de var mest konstiga bara!
Det enda som var kul var att festa med maria och teresia själv...

Nu har jag ledsnat på allt det vardagliga och vanliga hela tiden...nu ska det till någon drastisk förändring känner jag....vad vet jag inte själv ens men nånting!!

I veckan ska jag fortsätta praktiken - det är sååå skönt o slippa skolan såhär...för det var minsann ingen kul kurs vi läste nu..
Sen ska jag börja på aerobics uppe på skolan och köpa gymkort igen när johanna komemr hem...

Det är väl de planer jag har här närmast....JA och så ska jag o johanna åka båt snart! men den är ju inte bokad än men det blir väl brka eller nåt!

Nåt mer då?

Näe...stäedning härnäst!
Pöss
Over & out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0