God Jul och Gott nytt år (i förskott)

Hahaha, jag sitter o glor på lite roliga citat och jag läre bara dela med mig av några favoriter:

"Ordning är till för idioter, vi genier behärskar även kaos"


"Varför heter det utbildning, när man sitter inne? Det borde ju heta inbildning... "


"Jag vet inte vad jag vill, men jag vet vad jag inte vill"

"Varför glädjas åt andras skandaler, fixa egna"


"Kör som om varje dag vore den sista - och den blir det!"


"Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv"

"Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig."


Och min absoluta favorit:
"Ingenting är omöjligt, allting är bara olika jävligt."

Idag har jag inte alls gjort det jag tänkte jag skulle göra...
Jo, pckat men det är inge kul o packa så jag gav upp det med....roligare och packa när man vet at man kan packa ner ALLT.. som ex. tandborsten...den ska jag ju använda nu ikväll och imöra så varför packa ner den idag?
Näe jag gör klart det imöra.
Men snart ska jag nog ta o pluppa i säng iaf=)
Och imöra smäller det!!
Sen kära bloggen ses eller hörs inte vi nå mer detta år...för datorn ska nämligen bo hos Marie och Kjell över julen för att den bara jävlas hela tiden.....så då ska Kjell kolla igenom den lite o se vad som kan va fel. Vad skulle jag göra utan folket jag har runt om mig alltså?
Jag som vägrar lära mig o fatta sånt som har med datorer och göra.. Det är tur man har dom!


Hittade förresten en sak på Youtube idag! En riktigt gammal disneyklassiker från 1933. Sååå mysig att jag bara måste lägga in länken här....
Men vet ju inte hur jag gör det  riktigt än så jag kopierar den bara: Var så god o njut! :)

http://www.youtube.com/watch?v=SlRd_HCA7jI

Ja men då får väl jag säga god jul och gott nytt år i förskott då utifall jag inte hittar en annan dator hemma i järvsö någonstanns då.
God jul och gott nytt år önskar jag!!!
puss och kram, ses 2009. (inte ni som bor i ljusdalstrakterna då, vi ses nog på juldagen =P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0