Kryssning med hells angels

Ojojoj, ja jag säger då det. Vilka bravader man hamnar i haha
Jag kom just hem från en skitrolig och jävligt intressant kryssning med Jennifer, Badilla o Emma. Vi blev bjuden på allt av Jennifers blivande chef. Och då menar jag verkligen på ALLT! Maten, dricka, hytt, resan dit och hem till stockholm och själva båtresan. Så himla goa killar!

Fick senare under kvällen reda på ,efter lite verbal misshandel med en av grabbarna, att de är alla med i hells angels..hahaha
clever helen - stå å mobba en ur hells angels hihi (men han var schysst tack o lov!)
 De var dom alla, ja....åtminsone mot oss tjejer. En stackars kille åkte nämligen på lite däng i våran hytt och det var ju jävligt onödigt!

Men förutom just den saken var de så himla kul hela resan. Käka god mat, drack gott och dansa hela natten. Brukar inte palla med o vara vaken så länge som ja var inatt men jag vet inte vad det var som fick mig att stanna uppe till 5 på morgonen....

Vi tjejer var 3 singlar och en obestämd som var med på resan. Jag är den obestämda! Flickorna var ute på kill-jakt under resans gång medan jag fick hänga på....
men de e typiskt vad killarna kryper fram ur sina vrår o dyker upp i ansiktet på en hela tiden då inte man är intresserad. haha de fanns tamejfan överallt o jobbiga var dom...men men.

Mycket bilder blev de åxå hahaha

brudarna har just anlänt till båten



i hytten



jaa, de kommer väl mer sen när brudarna har lagt upp alla bilder...hade ju ingen egen kamera så jag snyltar ihop mina bilder haha

Näe nu ska ja va sällsaplig mot jennifer tills ja slocknar framför tvn. Sov ju fan bara 5 timmar högst inatt.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

De är väl dax för en uppdatering nu hella!!;)

2008-12-09 @ 19:35:22
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0