F-f-f-fryser!!!

Alltså, jag har varit hemma nu i 2 timmar och 45 min...och jag fryser FORTFARANDE! Jag jobbade 12-16....alltså 4 TIMMAR BARA...å ändå är jag genomfrusen...
Nu hoppas jag de går fort fram till jul...för tiden mellan min födelsedag och julen är den värsta tiden på hela året...de e så trist, kallt och grått ute och man får ingen som helst inspiration till att göra nåt nyttigt - som jag vet inte, SPRINGA eller GÅ lite!!
Ska ju för fan ta tag i det där snart men inte lär jag väl göra det så länge man ligger här under en filt och fryser f***an av sig!! hua

Och för att klaga liiite mer så kan jag berätta att jag känner mig som om jag dragit tungan i ett rivjärn... har legat o tryckt i mig en påse surisar...å tungan och käften i övrigt blir ju fucked up av sånna...men de e så förbannat goda att jag kan inte låta bli dom..

ujujuj va synd de e om mig då. hahahaha

gnällspik!

over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0