Åh just fan....

haha ja just de....jag har ju en blogg jag å...

Höll nästan inte på å komma in på den för jag hade glömmt bort lösenordet.. men nu så

Nu har jag egentligen mycket o berätta men jag orkar inte gå tillbaka i tiden utan nu ser vi bara frammåt! Fram till den 7:e oktober vilket är om 3 dagar...Då är det tatueringsdax!!! Äntligen..

Å sen på lördag fylle jag år....det var ju skit samma men det som är roligt med det hela är att ja ska ha lite förferre här hemma....alla som känner fört är välkommna=) Fan va kul de ska bli..

ååååå va tråkig blogg jag har. Det står tamejfan ingenting vettigt nånstanns och så se den så trökig ut...

Nä nu ska ja ta tag i lite mer plugg..
Yeeeey...


snark

Over o out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0