Bula i pannan

Helgen var rolig och det har jag en bula i pannan som bevisar..
Herre gud...nu har jag upptäckt hur mycket alkohol som faktiskt är FÖR mycket...
Jag och johanna fick ett cp-ryck och drog ut på rock night i lördags...De va , tro det eller ej, kul...
Träffade Rouzbeh och Thom där åxå och allt är baaara bra :) mys pys...
Men de sjukaste är mitt minne....jag minns inte många tillfällen från denna kväll...
Vaknade upp på lördagen hos thom och var aldeles öm i pannan....mindes inte vad jag hade gjort heller. Idag (mån) har jag en bula BTW...Men johanna berättade att på kvällen när vi satt hemma hos henne hade jag försökt och plocka upp något i min väska men det slutade ist med att jag landade i väskan....Jag ramlade i satyget! Huvudet före och allt!!
Herre guuud...
Men det visade sig sen att detta var inte min enda och sista klantighet denna kväll....Senare inne på toa på Stadt (det var väl antagligen här jag skapade min bula) skulle jag sätta mig på toa och bockade mig frammåt och slog i pannan i toarullbehållaren eller va de nu heter...skapligt hårt också om jag minns rätt,  sen på samma gång satte jag mig och slog i bakhuvet i väggen bakom direkt efter...hahaha är man inte bäst så säg.. 
Men kvällen var lyckad och mysig...förutom en kille som skulle stöta o försöka på en...men då var det bra att ha en som motade bort fanskapet åt mig iaf ;P
Tack Johanna för en asrolig kväll och tack för att du kom ut hela vägen till krogen denna gång hahahaha
Jag är nöjd och glad och nu är jag åxå mätt.... så nu ska ja ringa och gagga lite i telefonen , om de e nån jävel som svarar då...de var de inte nyss....

Over and out! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Helen i ett nötskal!! Klantarsel!!;) hahhaaa

2009-03-09 @ 19:36:19
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Postat av: Madde

haha men helen! :D men just det, fick en flashback nu att ja träffa ju dig på stadt! tror ja har lite luddigt minne jag med XP

2009-03-09 @ 23:02:26
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0