Sommartider hej hej....

Ja då har ni väl kommit ihåg att ställa fram klockan hoppas jag...
Jag är så dålig på de där, får vi sova kortare nu lr hur blir det?  Jo visst blir de väl så....fan då.

Gårdagen var kul....Den började helt ok, synd bara att folk svek i sista stund.....men men de är vad det är..vi hade kul ändå=) Jag blev lite besviken för emmas skull på folk som inte kunde höra av sig innan ,att de inte kommer...Det är lite dålig stil måste jag säga! Men men..vad kan man göra ?

Det enda som inte alls var bra med gårdagen var då Jag och emma skulle hem...vi fixade telefonen till sommartid så att vi kunde hålla koll på busstiderna riktigt...men på nåt vis blev de ändå fel...vi kom iväg på tok för tidigt...haha.

Trångt och jävligt vid jackorna var det åxå...fy faan säger jag bara! Vad är det för fel på folk ibland?? Man står i all lugnan ro och väntar på att grabben i garderoben skulle uppmärksamma stackars lilla mig nån gång och så kommer världens fullaste drygo och tränger sig fram till sin polare framför mig...(!) SÄR!! Ingen respekt i kroppen över huvud taget...offer!!
Jag blir så arg på sånna...och till sitt försvar sa han: "Jamen jag ska bara hämta min jacka!"!?!?!?!
Är du helt IQ-befriad lr?? Va faan tror du vi andra står här o hänger då för?? Inte faan är det för sällskaplighetens skull iaf!! Usch nu blev ja irriterad pga. det...haha

Jo, och sen till det värsta igår....när jag och emma kommit hem ringde telefonen...då är det en gråtande Cecilia som ringer och berättar att hon tappat kameran!
Fan fan fan....och inte kunde hon hitta den så hon fick gå hem gråtandes stackarn...Hon som knäppte så många roliga bilder som vi såg fram emot...typiskt.

Känner mig inte så bakis idag faktiskt...jag tog bara 3 cider här hemma o blev bjuden på en öl ute =) Så jag har kvar storsakerna till nästa helg ist då.... När jag och johanna ska ha middag och gå ut i ljusdal...Nu längtar jag efter det! =D

Till veckan ser jag fram emot 5 dagar med lektioner....Ja ni hörde rätt! Jag längtar faktiskt, de ska bli kul med bild och musik... Det enda som blir kämpigt är att läsa klart boken och försöka få tag i den andra till på tors(?)....men de får så lov att gå..
Veckan kommer ju gå superfort! Bra, då blir det helg snabbare! Funderar sen på att stanna i Järvsö till påsken faktiskt...jag har ju inget annat o göra vad jag vet.....varför inte? hmmm det måste jag fundera mer på...

Over & out Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0