Morgonpigg - igen

Vad är det för fel på mig?
Jg kan ju inte sova längre som normalt folk...eller som jag brukar iaf...
Förr i tiden (typ förra veckan) kunde jag ju iaf sova lugnt till 10 tiden på möran men inte nu!
Jäla-banne-skit säger jag!!
Är det för ljust ute lr va e de för fel??

Jaha då sitter man här nu klarvaken o uppe....Vaknade vid 4 o behövde gå på toa som bara den! (ska sluta häva i mig en massa vatten innan jag går o lägger mig om kvällarna)
Men då vägrade jag minsann kliva upp så jag la mig igen och tvinga igen ögonlocken....
Men Vaknade sen vid 6.45 o var piggelin....fy faan
Nu är klockan 8 och jag har gett upp det där med att försöka somna om..
Så vad gör vi nu då? Funderade på o ringa Mari och fråga om vi skulle ta en morgonprommis igen före frullen men jag insåg att jag behöver nog läsa om jag ska komma nånvart...


Maria ringde nyss och vi gagga lite i tel...
Men nu ska jag nog gå o läsa lite igen..

Får se om ja skriver nå mer ikväll för de här vart ju inget kul inlägg


Over & out Pöss

Kommentarer
Postat av: mariii

DU skulle ringt, men imorn kanske;);) ?

2009-03-26 @ 18:13:36
URL: http://marisvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0