Hej hopp

Jahaja....då är man nere i gävle igen då...for upp te syster yster på tis och stanna där tills idag....mycket tåg-åk blir det!
Men nu e jag här och jag ser hur faan de ser ut i min lägenhet....
Är ju faan aldrig hemma nuförtiden så nån städning har man ju inte tagit itu med...

Var hem till Mari tidigare ikväll och fika lite - hon fyllde år i tisdags och jag kila över o fira henne nu en sväng. Mycket trevligt!
Imöra ska ja , trots ledigheten , upp kl 8 för sen ska ja iväg med mariana och sola och sen träna....Hurtigt ska de va för en gångs skull.. Kanske ska jag passa pontus på eftermiddagen åxå...får se.

Sen måste jag banne mig sätta fart med städningen....Lisa kommer ner på lör så man vill ju inte ge henne en allergichock eller nåt...
Å på mån åker ja upp till jarse igen då...jag ränner så mycket nu att jag vet ju knappt vart jag hör hemma snart!
Och pengarna börjar sorgligt nog ta slut så solningen bli min sista lyx denna månad...
Och nu börjar de bli fattigt i kylskåpet igen åxå, ska nog sno med mig lite käk hemifrån Jarse när jag ändå är där...hahah
nu ringer wacka så ja läre sluta...sen är de Over and out!

G´natt

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0