gaska upp dig!


Näe usch, jag kolla igenom mina inlägg nyss o såg att de här är ju den bedrövligaste bloggen i bloggandets historia.....måste ha nånting roligt o komma med åxå igen...så här har ni:


De båda bröderna, 5 och 7 år, turas om att titta in igenom nyckelhålet till föräldrarnas sovrum. 5 åringen vänder sig till storebror och säer:
- Det var det värsta! Och mig skickar de till psukologen för att jag suger på tummen!

hahahaha


Direktören träffade sin bästa vän på golfbanan.
- Nå hur firade du din 50 års dag?
- Jo, det började bra. Jag blev hembjuden till min sekreterare och med en gång vi kom hem försvann hon in i sovrummet. Så ropade hon att hon hade en överraskning åt mig. Jag klädde förstås utav mig och rusade in i sovrummet. DÄR STOD HELA FIRMAN OCH HURRADE!

Mohahahahaha

Såja....och nu ett ordspråk:  Ha aldrig sex i trädgården! Visst är kärleken blind, men det är fan inte grannarna!

Ja nu vart de 2 inlägg idag men de gör inget för jag kommer nog ha fullt upp med plugg framöver så nu har jag skrivit för några dagar framöver! hihi
puss och kram på er hönor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0